MyController växer och nu förstärker vi vårt team av duktiga kollegor.

Arbetsuppgifter

Tjänsten innebär att, för våra klienters räkning, ha god kontroll företagens löner.
Detta innebär också att du kommer att ha kontakt med företagsledare och ägare
– hög kvalitet och servicegrad mot klienter och uppdragsgivare är en självklarhet hos oss.

Dina arbetsuppgifter består av främst av lönebearbetning och löneadministration men även viss löpande bokföring.

I vissa fall utförs våra uppdrag ute hos kund.

Lönen görs i VISMA lön och administreras därifrån.

Vem är du?

  • Du arbetar idag som lönekonsult och har några års erfarenhet av detta.
  • Du har erfarenhet av löpande bokföring.
  • Du har god erfarenhet av ägarledda bolag.
  • Du måste behärska engelska i tal och skrift.
  • Du är förtroendeingivande, noggrann och effektiv.

Du har sannolikt en akademisk examen eller motsvarande KY-utbildning och har god hand med siffror.
Att ha arbetat med programvaror som VISMA, Fortnox och Officepaketet är meriterande.

Vad erbjuder vi?

  • Ett roligt arbete tillsammans med ett trevligt glatt gäng.
  • Ett kontor beläget i Stockholm City.
  • En marknadsmässig lön.
  • Konferenstillfällen minst två gånger per år förutom regelbundna personalaktiviteter.
  • En utarbetad personalpolicy.
  • Möjlighet till vidareutveckling.

Du får den lilla byråns fördelar med nära och korta beslutsvägar, lagom mycket administration
och med gott om utrymme att synas och göra skillnad.

Din ansökan skall innehålla följande:

  • Personligt brev
  • CV
  • Referenser
  • Löneanspråk
  • Tidigaste tillträdesdag

Tjänsten är i första hand en heltidstjänst.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Jenny Lundqvist 08-20 46 30.

Ansökan skickar du till nyttjobb@mycontroller.se