Arbetsuppgifter

Tjänsten innebär att du kommer att ansvara för att sköta hela löneprocessen för våra klienters räkning.

 

I arbetsuppgifterna ingår även bokföring av lön och att besvara frågeställningar via mail och telefon.

Du kommer att ingå i vårt löneteam som idag består av två personer.

Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående med hänsyn till uppsägningstid.

Vem är du?

  • Akademisk examen eller motsvarande YH-utbildning inom lön
  • Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska samt engelska
  • Noggrann och strukturerad
  • Ett prestigelöst förhållningssätt
  • God samarbetsförmåga
  • Meriterande om du idag jobbar som lönekonsult och har erfarenhet av kollektivavtal

Har du erfarenhet från att ha arbetat i VISMA, Fortnox, Hogia och Office-paketet är det meriterande.
Det är även önskvärt med redovisningserfarenhet.

Vad erbjuder vi?

  • Ett roligt arbete tillsammans med ett trevligt glatt gäng.
  • Ett kontor beläget i Stockholm City.
  • En marknadsmässig lön.
  • Konferenstillfällen minst två gånger per år förutom regelbundna personalaktiviteter.
  • En utarbetad personalpolicy.
  • Möjlighet till vidareutveckling.

Du får den lilla byråns fördelar med nära och korta beslutsvägar, lagom mycket administration
och med gott om utrymme att synas och göra skillnad.

Din ansökan skall innehålla följande:

  • Personligt brev
  • CV
  • Referenser
  • Löneanspråk
  • Tidigaste tillträdesdag

Kom in med din ansökan senast 30 november 2018.

Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan detta datum.

Ansökan skickar du till nyttjobb@mycontroller.se

 

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Linda Olsson på 08-20 46 30.